Overslaan en naar de inhoud gaan

Epilepsiefonds met Total Design in de tegenaanval

Om de doelgroep nog beter te kunnen bereiken en activeren, is creatief collectief Total Design aangetrokken als partner.
Epilepsiefonds

Het Koninklijke Epilepsiefonds heeft na de fusie met de Epilepsie Vereniging een nieuwe strategie ontwikkeld en komt met een nieuwe gezamenlijke merkidentiteit, campagne, website en een versnelde digitale ontwikkeling. Om de doelgroep nog beter te kunnen bereiken en activeren, is creatief collectief Total Design aangetrokken als partner. De nieuwe campagne wordt vanaf internationale Epilepsiedag op 8 februari uitgerold.

Nieuwe coalitie

Met gebundelde krachten hoopt het Epilepsiefonds meer bij te dragen aan onderzoek, informatie en ontmoeting, want ruim 1 op de 100 Nederlanders heeft epilepsie. Tweederde van deze mensen kan door behandeling, medicatie en aanpassing van hun leefstijl de aanvallen onderdrukken. De nieuwe coalitie van en voor mensen met epilepsie heeft grote ambities. Het wil per jaar meerdere toponderzoeken financieren, de informatievoorziening moderniseren en de mogelijkheid voor mensen met epilepsie om elkaar (online) te ontmoeten vergroten.

Tegenaanval

'Het zijn geen makkelijke tijden voor goede doelen', zegt directeur Joost Wijnhoud (directeur Epilepsiefonds), die in april dit jaar het stokje overnam van zijn voorganger Martin Boer. 'Juist nu is het de tijd om in de tegenaanval te gaan. Het is geweldig dat we, na een pitch, in Total Design een partner hebben gevonden die het potentieel ziet en dat samen met ons wil waarmaken. Zo sluiten zich steeds meer partijen aan en bouwen we aan een beweging van mensen en organisaties die samen werken aan onze missie: een beter kwaliteit van leven voor mensen met epilepsie.'

Henriette Verkerk (Head of Design bij Total Design): 'Met 200.000 mensen met epilepsie worden een miljoen Nederlanders direct en indirect geraakt. Om die mensen samen met een enthousiast team in beweging te brengen, is natuurlijk een fantastische uitdaging. En het mooie is dat we hiervoor al onze disciplines tegelijk kunnen inzetten.’

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Abonneer nu

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie
Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al abonnee? Log hier in