Overslaan en naar de inhoud gaan

Artis wil bezoekers in de winter trekken en komt met moordmysterie

Bezoekers gaan in het park op zoek naar een verdwenen journalist. 'Zo verbinden we storytelling, experience en technologie met elkaar.'

De Amsterdamse dierentuin komt met een luisterthriller ‘Moord in Artis’. Middels een applicatie wordt de bezoeker door het schemerige park geleid. Op deze manier wil Artis niet alleen het bezoekersaantal tijdens de wintermaanden stimuleren, maar ook een nieuwe doelgroep aanspreken. De thriller is door bureau Dawn ontwikkeld. 

‘Wij willen mensen zonder kinderen aantrekken’, licht Jurian van der Hoeven, strateeg bij Dawn toe. ‘Met de applicatie ervaren zij het park op een nieuwe manier. Het is de bedoeling dat een dagje dierentuin voor hen hetzelfde wordt als een avondje bioscoop. De ticketprijs is tijdens de wintermaanden ook verlaagd.’

Premium

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen lezen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid
Janet Bloemberg

Als HBO docent communicatie op een agrarische school valt het niet altijd mee om studenten te 'triggeren' met onderwerpen die betrekking hebben met de sector. Maar deze pakt werkelijk alles in één; de theorie en tools van de communicatie met storytelling, app, campagne en de sector; dierentuin. Mijn studenten Diergezondheid en management (specifiek gericht op de gezelschaps- en dierentuindieren) is een uitgelezen doelgroep om een proef experience mee uit te voeren. Ik ga graag deze uitdaging aan! In afwachting van jullie reactie verblijf ik.

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in