Overslaan en naar de inhoud gaan

Bakker Bart kiest voor Han Snel en lanceert nieuwe communicatiestrategie

De nieuwe communicatieparaplu van Bakker Bart: ‘Bijzonder lekker voor iedereen en voor jou in het bijzonder’.
Miniatuurvoorbeeld

Hans Snel heeft de grootste bakkerijketen van Nederland begeleid bij de ontwikkeling en implementatie van de nieuwe communicatiestrategie. In januari ging de eerste campagne van start in en rond de 160 vestigingen van Bakker Bart, Deze focust op een goed begin van de dag en de daarbij behorende producten. Alle uitingen zitten zo dicht mogelijk op op het moment. 'Net als je trek hebt of begint te krijgen, maakt Bakker Bart je lekker met een bijzonder lekker aanbod.'

Daarnaast heeft Han Snel de complete doorvertaling verzorgd van de nieuwe visuele identiteit naar de communicatie instore en outstore en - in samenwerking met ID Factory - online. De komende maanden zullen meer campagnes worden ontwikkeld en uitgerold.

 

 

 

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Abonneer nu

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie
Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Al abonnee? Log hier in