Wakker Dier strijdt verder tegen 'sloopmelk' in nieuwe campagne
De nieuwe campagne van Wakker Dier staat opnieuw in het teken van de strijd tegen 'sloopmelk', een door de stichting geïntroduceerde term voor 90% van de melk in de supermarkt.
De campagne werd eerder al in print en radio-uitingen uitgerold, nu wordt daar ook televisie aan toegevoegd. De nieuwe campagne is maandagavond voor het eerst te zien in de reclameblokken van de Ster.
Vacatures
Campagneleider fondsenwerving
Natuur & MilieuSenior communicatieadviseur Milieu & Veiligheid
Rijksinstituut voor Volksgezondheid en MilieuSenior PR & Communicatie Manager
Bobbery AmsterdamHoge prijs
Wakker Dier: 'Jaar in jaar uit moet de Nederlandse melkkoe meer melk geven. Alles om de prijs van melk in het supermarktschap te drukken. De koe betaalt hiervoor een hoge prijs; ze wordt gesloopt door het harteloze beleid van grote zuivelbedrijven en supermarkten.'
Dit moet stoppen, vindt Wakker Dier. 'De melkkoe verdient zoveel beter. Met deze campagne zetten we een volgende stap in onze strijd tegen sloopmelk.'
De campagne is ontwikkeld door bureaus Howdy en All hands on deck in samenwerking met productiebureau Halal.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid