Overslaan en naar de inhoud gaan

Wijnmerk lanceert buitencampagne met flinke dosis zelfspot

Een Brits wijnmerk moest zijn marketingplannen omgooien vanwege de lockdown.
Hun wijn
Hun wijn

Het Britse wijnmerk Hun-in-a-can wilde hun wijn in blik met veel bombarie lanceren als een exclusieve wijn. Maar toen kwam de lockdown. Het merk, dat beweert de enige wijn in blik te produceren die zowel veganistisch is als Fairtraide, moest zijn plannen razendsnel omgooien. Een buitencampagne met een knipoog en flink wat zelfspot was het gevolg.

related partner content for mobile comes here

De posters, gemaakt door het creatieve bureau TBWA \ London, bestaan uit een reeks krachtige opmerkingen, waaronder: 'Heb je onze nieuwe advertentiecampagne gezien? Nee, ik dacht het niet.' En: 'Ons reclamebureau heeft onze poster hier gehangen. Ze zijn ons reclamebureau niet meer.'

Lees ook: Waarom dit ​​chipsmerk tijdens een lockdown zijn eerste buitencampagne lanceerde
 

De campagne van Hun, die maandag van start ging, zal in heel Londen verschijnen. Overigens is het wijn-in-blik merk niet de eerste die een buitencampagne met een sarcastische ondertoon lanceerde. Het Britse chipsmerk Emily Crisps deed onlangs hetzelfde. 

Hun
Hun
Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in