Overslaan en naar de inhoud gaan

Finalisten Communicatieprijs Brabant bekend

De campagnes ‘Ik ben Josje’ van Dream4Kids, ‘The bitter taste of sugar’ van Oxfam-Novib en ‘Weet wat je waard bent’ van het…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De finalisten voor de Communicatieprijs Brabant 2013 zijn bekend: ‘Ik ben Josje’ van Dream4Kids (bureau: Ambitions), ‘The bitter taste of sugar’ van Oxfam-Novib (bureau: Schepnet) en ‘Weet wat je waard bent’ voor het ministerie van Sociale Zaken en Werkgelegenheid (bureau: Bex* Communicatie).

related partner content for mobile comes here

In Strijp-S in Eindhoven maakte juryvoorzitter Pieter Hemels de uitslag namens Communicatieclub Bourgondië bekend. Het publiek kan de komende weken op zijn eigen favoriet stemmen.

Op 8 januari worden de twee Bonken, de bijbehorende trofeeën, uitgereikt.

Naast Pieter Hemels bestaat de jury uit René Westbroek, Baukje ter Huurne, Jeannine van den Boer en media-ethicus Huub Evers.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in