Finalisten Communicatieprijs Brabant bekend
De campagnes ‘Ik ben Josje’ van Dream4Kids, ‘The bitter taste of sugar’ van Oxfam-Novib en ‘Weet wat je waard bent’ van het…

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
De finalisten voor de Communicatieprijs Brabant 2013 zijn bekend: ‘Ik ben Josje’ van Dream4Kids (bureau: Ambitions), ‘The bitter taste of sugar’ van Oxfam-Novib (bureau: Schepnet) en ‘Weet wat je waard bent’ voor het ministerie van Sociale Zaken en Werkgelegenheid (bureau: Bex* Communicatie).
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
In Strijp-S in Eindhoven maakte juryvoorzitter Pieter Hemels de uitslag namens Communicatieclub Bourgondië bekend. Het publiek kan de komende weken op zijn eigen favoriet stemmen.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijDigital Advertising Specialist
De HorecabondArbeidsmarktcommunicatie Specialist
TAUWOp 8 januari worden de twee Bonken, de bijbehorende trofeeën, uitgereikt.
Naast Pieter Hemels bestaat de jury uit René Westbroek, Baukje ter Huurne, Jeannine van den Boer en media-ethicus Huub Evers.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid