Overslaan en naar de inhoud gaan

Heineken Nederland kiest Energize voor contentstrategie

Het digitale bureau gaat aan de slag voor platformen Holland Heineken House en Vrienden voor Amstel LIVE!
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Na een korte bureauoriëntatie heeft Heineken Nederland Energize gekozen voor de ontwikkeling van strategische contentplannen voor Holland Heineken House en Vrienden voor Amstel LIVE!. Doel is de communicatie rond de twee events herkenbaarder te maken en beter te laten aansluiten bij de merken Heineken en Amstel. 

 

Rob van Griensven, Head of Media, Sponsoring & CRM bij Heineken Nederland: &;De keuze voor Energize voelt als een natuurlijke. De ervaring van het bureau en hun visie op verdiende aandacht voor merken spreekt ons erg aan. We verheugen ons dan ook op de samenwerking en de impactvolle dingen die daaruit voort mogen komen&;.

 

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Abonneer nu

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie
Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al abonnee? Log hier in