Overslaan en naar de inhoud gaan

LVB en Proof pakken prijs bij 2018 International Content Marketing Awards

Nederland doet (een klein beetje) mee in het internationale contentprijzengeweld.
Miniatuurvoorbeeld
International Content Marketing Awards 2018
© Content Marketing Association (CMA)
Miniatuurvoorbeeld
International Content Marketing Awards 2018
© Content Marketing Association (CMA)

LVB Content Marketing en Proof nemen een bronzen award in ontvangst bij de 2018-editie van de International Content Marketing Awards. LVB deed dat met de contentcase ABN Amro MeesPierson in de categorie ‘Best Content Campaign’. Proof won met de case ‘Heart for Sensible Heartcare’ (Heartbeat) van VGZ in de categorie ‘Best Inter-Company Engagement’.

related partner content for mobile comes here

2 van de 76

Nederland doet dus een beetje mee in het internationale prijzengeweld. In totaal waren er 76 awards te vergeven, te weten goud, zilver en brons in 24 categorieën en vier zogenaamde ‘Best All-Round (…)’-prijzen.

Het van oorsprong Noorse contentbureau Geelmuyden Kiese (maar inmiddels met bureaus in andere Scandinavische landen) sprong er met 8 awards bovenuit. Ook Cedar (UK) deed het goed met 7 awards. Dat geldt ook voor John Brown Media (6 awards, en ook 2 awards voor hun Zuid-Afrikaanse vestiging).

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in