Overslaan en naar de inhoud gaan

Nederland 1 in week 41 marktleider

Nederland 1 was afgelopen week marktleider op tv met 18,6 procent (6+, 18.00 ‒ 24.00 uur).
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Nederland 2 behaalde een marktaandeel van 6,8, Nederland 3 had 5,6 procent. RTL4 was de tweede zender van Nederland met 15,3 procent, RTL5 scoorde 7,6 en RTL7 3,4. SBS6 had een marktaandeel van 14,8 procent, Net5 4,4 en Veronica 4,4. Talpa scoorde 6,5 procent.

De EK-kwalificatiewedstrijd Nederland-Bulgarije was het best bekeken programma van de week met 3,508 miljoen kijkers. Spoorloos scoorde 2,378 miljoen kijkers en Boer zoekt vrouw had 2,367 miljoen kijkers. De Wedstrijden zondag was goed voor 2,309 miljoen ‘toeschouwers’ en het Journaal van 20.00 uur op zaterdag werd bekeken door 1,958 miljoen mensen.

Bron: SKO.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Abonneer nu

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie
Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al abonnee? Log hier in