De bovenmatige aandacht voor het strand als testcenter blijkt ook uit het aantal strandtenten dat langs de Nederlandse kust in 2002 is opgelopen tot 170. Na de opkomst van strandtenten met een themaconcept als Woodstock en Havana aan Zee, die inspringen op een bepaalde doelgroep en hun lifestyle, is het opvallend dat geen strandtent het meer zonder sponsor doet, aldus de BeachMonitor. Het gat dat de sigarettenfabrikanten lieten vallen door de strengere wetgeving, is geheel opgevuld door de bodycare en foodbranche. In 2002 zien we strandtenten ontstaan waarbij een A-merk zoals Hero of Nestlé de locatie geheel aankleedt.
Strand ‘eldorado van de marketeer’
Het strand dé kweekvijver waarin marketeers nieuwe communicatietechnieken en -programma’s uittesten, blijkt uit de eerste resultaten van…
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Abonneer nu