Overslaan en naar de inhoud gaan

Bavaria, Heineken en Honig de beste WK inhakers

De Leeuwenhose van Bavaria, de Jagershoed van Heineken en het WK shirt van Honig worden als beste WK inhaakacties beschouwd.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Dit blijkt uit de Oranje Barometer, het online onderzoek dat marktonderzoekbureau Trendbox heeft uitgevoerd onder een landelijk representatieve steekproef van 500 Nederlanders in de leeftijd van 16 jaar en ouder.

De Leeuwenhose vindt een warm onthaal als inhaakpromotie. De actie scoort het hoogst op vernieuwendheid en humor. De promotie van Heineken moet het vooral hebben van haar algemene aantrekkelijkheid, sympathie en passendheid bij het merk. Maar liefst de helft van alle ondervraagden is het hierover eens.

De actie van Honig mag rekenen op het grootste aantal potentiële deelnemers, op korte afstand gevolgd door Calvé (sauzen in voetbalverpakking), Heineken, Campina (oranjevla) en Bavaria. Een op de vier consumenten zegt graag in een Leeuwenhose of met een Jagershoed de straat op te gaan. Ook zegt bijna de helft van de ondervraagden te hopen dat Jack van Gelder in een Leeuwenhose gaat lopen. Premier Balkenende daarentegen zou eerder moeten kiezen voor de Jagershoed, als het aan het Nederlandse publiek ligt.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Abonneer nu

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie
Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al abonnee? Log hier in