Overslaan en naar de inhoud gaan

Campagne Stadsdelen naar Down Under/Kidsbizz

De Samenwerkende Amsterdamse Stadsdelen hebben Down Under/KidsBizz gevraagd een campagne te ontwikkelen gericht op schoolverlaters van het…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De campagne moet ze ertoe aanzetten zich in te schrijven voor een beroepsopleiding. Tot 1 oktober hebben jongeren de kans zich in te schrijven. Rapper/comedian Ali B. speelt de hoofdrol in de campagne, waarbij posters in het OV, radio en pr worden ingezet.

Promotieteams delen daarnaast een speciaal geschreven soundtrack uit. Die teams bestaan uit schoolverlaters, die hun ‘lotgenoten’ kunnen overhalen.

Campagne en soundtrack benaderen de schoolverlaters vanaf 9 september in het centrum van Amsterdam.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Abonneer nu

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie
Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al abonnee? Log hier in