Overslaan en naar de inhoud gaan

Lens online strateeg C-Roots

C-Roots komt met de aanstelling van online strateeg Carl Lens met een nieuw model om identiteit op internet beter te benutten.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Carl Lens is 'voorstander van online user innovation en actief pleitbezorger voor een big (inclusive) society met een grotere maatschappelijke verantwoordelijkheid voor de burgers'. Hij kwam eerder met initiatieven als Social Strategy Talk en richtte Creative Crowds op, een bureau gespecialiseerd in crowdsourcing.

Bij is zijn doel om in de actuele situatie, waarin grenzen tussen organisaties en hun omgeving vervagen, antwoord te geven op de vraag hoe organisaties hun online-identiteit (beter) kunnen gebruiken en andersom hoe internet de identiteit van de organisatie kan versterken.

Online-identiteit was tot voor kort nauwelijks meer dan de vertaling van een logo en de huisstijl naar een internetpagina, zegt Lens. Hij stelt hier een model tegenover waarin de online aanwezigheid meer een 'digital footprint is die de organisatie tot een gewaardeerd knooppunt maakt in het (virtuele) netwerk van duurzame relaties met stakeholders, fans en followers'.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Abonneer nu

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie
Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al abonnee? Log hier in