Overslaan en naar de inhoud gaan

(Oproep) Doe mee aan DM Barometer social media-marketing

Wat denkt u, is dit vakgebied volwassen anno 2015? Of zit het nog in de puberteit?
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Anno 2015 is social marketing zijn puberstreken verloren. Social is niet langer in het beheer van de stagiaire en het dient een duidelijk doel in de marketingmix: bereiken, converseren en zelfs converteren. Of toch niet? haalt het net op bij marketing Nederland. en spiegel de situatie van jouw organisatie met de sectorresultaten die je in je inbox ontvangt.

related partner content for mobile comes here

In samenwerking met de specialisten uit de DDMA commissie Social Marketing, haalt de DM Barometer de volgende thema’s aan:

  • Het gebruik van CRM data om social advertising ‘slimmer’ in te zetten
  • De eindverantwoordelijkheid van social marketing
  • De meetbaarheid van social succes
  • De mate waarin social tot directe verkoop kan leiden

Vanzelfsprekend worden de antwoorden anoniem verwerkt. Het onderzoek bevat enkel gesloten vragen dus met een kleine inspanning, ben jij straks veel wijzer. De resultaten kun je in april verwachten.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in