Overslaan en naar de inhoud gaan

Overgangspijn

Verandering gaat met weerstand gepaard, met terugverlangen naar het oude. Dat is menselijk. Maar wie daarin wegzakt, mist de boot.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Feit is: de troeven zijn in handen van wie terrein wint in groeimarkten, niet van wie focust op behoud van bestaande markten. Zó verenig je het beste van de oude analoge en nieuwe digitale wereld volgens Tony Effik, strategisch planner bij Publicis Modem:

  • Focus op de totale klantervaring, niet op een reclameboodschap van 30 seconden op tv.
  • Help of entertain de klant.
  • Zorg voor een interactieve merkomgeving.
  • Meet voortdurend effecten en verbeter continu, niet alleen achteraf.
  • Verspreid content die je samen met je klanten hebt ‘gemaakt’ over websites van derden. Bied klanten op die manier een totaalervaring.
  • Kijk niet achterom maar vooruit, met een beetje geloof, een beetje moed en héél veel passie.

Bron: Admap

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Abonneer nu

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie
Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al abonnee? Log hier in