Dat is volgens Scan een handvat voor marketing- en communicatiemanagers om de aangescherpte doelstellingen binnen de markt te realiseren. Recent onderzoek van het bureau wijst uit dat de marketing- en communicatiebudgetten van het Nederlandse bedrijfsleven in 2003 zullen afnemen met minimaal 25 procent. ‘Tegelijkertijd zijn de doelstellingen, ondanks de gereduceerde budgetten, niet bijgesteld. Bijkomende complicatie is dat voor radicale koerswijzigingen veelal geen tijd en draagvlak bestaat.’ De Scan Brand Competition wil het perspectief omdraaien en gaat op zoek naar de kansen, binnen de bestaande randvoorwaarden. Er worden drie werksessies doorlopen (Warming-Up, Work-Out en Kick-Off) die een ander perspectief op het merk moeten werpen. Jan Peter van Doorn: ‘Het gaat in deze tijd om snelle, pragmatische oplossingen met een duidelijke toegevoegde waarde. Dit product moet onze klanten daarbij helpen.’
Scan komt met Brand Competition
Scan Management Consultants nodigt adverteerders uit over hun merk te komen praten via de Brand Competition.
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Abonneer nu