Overslaan en naar de inhoud gaan

Sinterklaasadvertenties succesvol

Advertenties die de afgelopen dagen in de dagbladen zijn verschenen en inhaakten op Sinterklaas hebben veel meer aandacht gegenereerd…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Veel adverteerders grepen de afgelopen weken Sinterklaas aan om de aandacht van de Nederlandse consument te trekken. Verify maakte een analyse van de full page dagbladadvertenties van Douglas, de Kijkshop, Dixons, Correct, Ici Paris, Mediamarkt en Universal Music.
De zeven advertenties blijken 22% meer aandacht te trekken dan de gemiddelde dagbladadvertentie. De twee die het meeste aandacht trokken waren Kijkshop en Universal Music.

Maar alleen aandacht genereren is natuurlijk niet genoeg, de consument moet ook weten wie de afzender is welke aanbiedingen er zijn. Daarin slaagden Kijkshop en Correct het best.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Abonneer nu

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie
Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Al abonnee? Log hier in