Overslaan en naar de inhoud gaan

Starcom mediabureau voor overheidscampagnes Welvaart

Starcom is na een offerteronde gekozen voor de mediastrategie en -planning van de overheidscampagnes, die vanaf begin 2010 vallen onder het…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Dit betreft onder meer de Belastingdienstcampagnes, maar ook een aantal campagnes van de ministeries van Economische Zaken, Financiën, Onderwijs, Cultuur en Wetenschap, Sociale Zaken en Werkgelegenheid en Verkeer en Waterstaat.

Reclamebureau UbachsWisbrun/JWT is in een al gekozen voor de strategie, conceptontwikkeling en productie van de campagnes die vallen onder het thema Welvaart.

Dienst Publiek en Communicatie is de opdrachtgever, namens de ministeries die betrokken zijn bij het thema Welvaart.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Abonneer nu

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie
Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Al abonnee? Log hier in