Overslaan en naar de inhoud gaan

TPG Post komt met direct mail test

TPG Post wil ondernemers stimuleren om direct mail effectiever in te zetten bij het werven en binden van klanten. Via een test op Internet…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De online test en de workshop zijn ontwikkeld door het bureau Rotterdamse Slag en het MKB segment van TPG Post. Het bureau is geselecteerd vanwege haar kennis van klantenbinding en de ervaring met concepten als ‒ in dit geval - spelvormen.

De workshops zijn gratis voor ondernemers en worden door het hele land gegeven. Als cursuslocatie gebruikt TPG haar businesspoints. Ook komt zij langs bij ondernemersverenigingen. Inmiddels zijn er 8 workshops gegeven en staan er nog 70 gepland dit jaar.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Abonneer nu

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie
Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al abonnee? Log hier in