Overslaan en naar de inhoud gaan

Trojka Pink en SBS laten fan de hoofdrol spelen in campagne

De leukste geüploade video's van gebruikers zijn terug te zien in billboards op de zenders van SBS.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Vodkalikeurmerk Trojka Pink laat via de speciaal ontwikkelde app Trojka Moments fans zelf een &;Trojka gebrand&; filmpje produceren door het uploaden van foto’s. Deze wordt vervolgens gedeeld op de timeline van de gebruiker. De leukste video’s zijn terug te zien in de Trojka Pink billboards op de zenders van SBS. De campagne loopt tot en met november.

related partner content for mobile comes here

Deze deels user generated content campagne werd samen ontwikkeld met mediabureau PHD en social tv format creator iLIKE.TV. 

Linda de Bot, ceo van Pleasure & Liqueurs (waar Trojka Pink onderdeel van is): &;Met Trojka willen we graag innovatief en creatief zijn om de fans keer op keer te verrassen.&;

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in