Overslaan en naar de inhoud gaan

Yes we can? Sure we can!

De nieuwe slogan van TNT: Sure we can.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De nieuwe slogan van : Sure we can.

De nieuwe 'strapline' moet de "can do-mentaliteit" van het bedrijf meer onderstrepen. ' "Can do" is immers een reflectie van onze businesscultuur', aldus TNT.

Met andere woorden: wij .

Maar de slogan staat ook voor iets duurzaams: zo helpt TNT bij de uitvoering van het World Food Programme, met name in de logistieke processen.

En met het initiatief 'Planet Me' wil het bedrijf bijdragen aan een beter milieu, door natuurvriendelijke kantoren te bouwen en hybride en elektrische vervoersmiddelen aan te schaffen.

Peter Bakker, CEO TNT: "TNT komt door deze nieuwe slogan niet meer zo verlegen over. We hebben het gevoel dat we over onze echte 'differentiating' mentaliteit moeten vertellen. 'Can do' is simpelweg de manier waarop we werken. Het is de houding die we aannemen als we problemen oplossen en ons dagelijks werk doen. Naar al onze stakeholders, en de wereld buiten TNT.'

Op de site wordt het allemaal haarfijn uitgelegd in dit . In het Engels, maar wel met een heerlijk vet Nederlands accent.

De nieuwe slogan is al te bewonderen op de vernieuwde Express en Group websites (onder andere de zoekfuncties en de usability zijn aangepakt, en er zijn selfservice-shippingtools aan toegevoegd, in navolging van UPS, zoals de mogelijkheid om zendingen te ), de komende maanden wordt het uiterlijk van alle vervoersmiddelen ook aangepakt, net als alle communicatiematerialen en campagnes.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Abonneer nu

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie
Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al abonnee? Log hier in