
Het gaat om het EK vrouwenvolleybal dat vanaf vrijdag 23 september te zien is. Door met lokaal uit te zenden content in te breken op zijn eigen Europese televisiesignaal, wil Eurosport feitelijk een local window speciaal voor de Nederlandse markt creëren.
De coverage (en dus ook de primeur) wordt mede mogelijk gemaakt door Dela, dat de uitzendrechten van het EK bemachtigde, en Eyeworks Sport, dat het evenement produceert.
Vacatures
Senior PR & Account lead
HAGENSSenior Contentspecialist
dpg mediaAccountmanager (digital) Intermediairs bij Ster
SterDanny Menken, managing director van Eurosport Benelux: 'We adverteerden al nationaal en nu kunnen we dus ook de sport nationaal serveren. Voortaan kan Eurosport live sport aanbieden volledig gericht op de Nederlandse markt. Hiermee biedt Eurosport nationale bonden en sponsoren een mooi alternatief, met veel mogelijkheden, ook op prime-time.'
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word abonnee