Overslaan en naar de inhoud gaan

Tequilamerk El Jimador mixt met kunstenaars

In een sociaal experiment krijgen vier verschillende kunstenaars 48 uur om een spectaculaire show neer te zetten.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Het Britse reclamebureau selecteerde voor tequilamerk vier verschillende kunstenaars - een duo gespecialiseerd in artistieke projecties, een beeldhouwer gespecialiseerd in metaalbewerking en een klassiek geschoolde muzikant die werd opgeleid tot techno-dj - die zonder verdere instructies een spectaculaire show neer moesten zetten in voormalige theater en kantoorpand Michigan Building, Detroit.

related partner content for mobile comes here

Na 48 uur mocht een select publiek de show aanschouwen en werd het experiment gevierd met een glaasje El Jimador.

Het experiment &;Mexology&; maakt onderdeel uit van de internationale campagne &;Our Spirit Unites Us&;.

Er is iets misgegaan bij het weergeven van de video. Ververs de pagina om het opnieuw te proberen.

Credits:
ECD: Bo Hellberg
Director: Martin Stirling
ART DIRECTOR: Thom Genower
COPYWRITER: Rob Butcher
PROJECT LEAD: Peter Booker
CRAFTED BY: UNIT9
CREATIVE PRODUCER: Michelle Craig
EP: Richard Moore
DOP: Tom Elliott
EDITORS: Alex Burt/Cole Paviour
GRADE BY Smoke & Mirrors
COLOURIST: Dan Moran

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in