Overslaan en naar de inhoud gaan

Unilever: aparte organisatie voor Sanex

Unilever heeft het merk Sanex ondergebracht in een nieuwe organisatie. Het concern wil Sanex nog dit najaar afstoten, .
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De verkoop van Sanex in Europa was een voorwaarde voor toestemming van de Europese Commissie voor de aankoop van de Sara Lee Personal and Home & Household Care-divisie door Unilever. Sanex maakt daar voor bijna een kwart deel van uit. Unilever mag wel verzorgingsmerk Zwitsal, de tandpastamerken Prodent en Zendium en wasmiddel Neutral houden.

De Sara Lee-divisie kost Unilever 1,28 miljard euro,

Het concern zoekt op dit moment nog naar geschikte kopers.

Bron: Het Financieele Dagblad.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Abonneer nu

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie
Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al abonnee? Log hier in