Premium Gedragsverandering (Campagne) Center Parcs & 29 verschillen ‘De 29 verschillen, die écht het verschil maken’, is het thema van de nieuwe campagne van Center Parcs. Het is de eerste campagne die…
PR Vermogende particulier wordt bankier Ondernemers met goede plannen maar ook met behoefte aan vreemd vermogen en financieringsmogelijkheden zullen steeds vaker op zoek gaan naar…
Premium PR Hi-media voegt activiteiten samen met Semilo Online advertentienetwerk Hi-media voegt de activiteiten in Nederland samen met branchegenoot Semilo.
Premium Merkstrategie Consument ziet grotere rol bedrijfsleven bij duurzaamheid Consumenten zien graag dat het bedrijfsleven meer verantwoordelijkheid op het gebied van duurzaamheid. Dat blijkt uit het Nationaal…
Premium PR Pleegouders Mauro winnen Issue Award 2012 De pleegouders van Mauro hebben 23 januari jl. de Issue Award 2012 gekregen voor de wijze waarop zij het issue ‘Jonge Asielzoekers’ in…
Premium Gedragsverandering (Campagne) Center Parcs & 29 verschillen ‘De 29 verschillen, die écht het verschil maken’, is het thema van de nieuwe campagne van Center Parcs. Het is de eerste campagne die…
PR Vermogende particulier wordt bankier Ondernemers met goede plannen maar ook met behoefte aan vreemd vermogen en financieringsmogelijkheden zullen steeds vaker op zoek gaan naar…
Premium PR Hi-media voegt activiteiten samen met Semilo Online advertentienetwerk Hi-media voegt de activiteiten in Nederland samen met branchegenoot Semilo.
Premium Merkstrategie Consument ziet grotere rol bedrijfsleven bij duurzaamheid Consumenten zien graag dat het bedrijfsleven meer verantwoordelijkheid op het gebied van duurzaamheid. Dat blijkt uit het Nationaal…
Premium PR Pleegouders Mauro winnen Issue Award 2012 De pleegouders van Mauro hebben 23 januari jl. de Issue Award 2012 gekregen voor de wijze waarop zij het issue ‘Jonge Asielzoekers’ in…
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Abonneer nu