
Coca-Cola spreekt van een ‘experiment’. Een bioscoopzaal vol nietsvermoedende deelnemers (gevraagd voor de opname van een commercial via een figurantenbureau) kregen een (rode) beker Coca-Cola. Die bevatte – zo bleek even later - een (zwarte) beker Coca-Cola Zero.
De voor de hand liggende conclusie: ‘De smaak van Coca-Cola Zero zonder suiker komt zo dicht mogelijk bij de heerlijke smaak van Coca-Cola.’
Vacatures
Projectmanager Marketing (32-36 uur)
Save the ChildrenEnterprise Advertising Sales Manager
TaboolaStagiair communicatie en marketing
SterCoca-Cola vermeldt wel dat de reacties variëren en dat de commercial niet is gebaseerd op gegevens van smaaktesten.
De nieuwe commercial is in november opgenomen in de Kinepolis-bioscoop in Brussel.Publicis is het bureau dat de spot heeft bedacht en ontwikkeld. De regisseur is door Francois Nemeta. De enige acteur in het geheel was de barman, die op de hoogte was van het experiment.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Abonneer nu