Overslaan en naar de inhoud gaan

Dell naar IPG of WPP

Het wereldwijde marketingaccount van Dell computers gaat naar WPP Group of Interpublic (IPG). Beide netwerken houden hun laatste…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Dat meldt . Het account is zo´n 100 miljoen dollar waard. IPG zet diverse bureaus uit het netwerk in voor het account, terwijl WPP heeft aangeboden een speciale unit op te zetten die zich geheel met Dell gaat bemoeien.

Onder IPG’s teams die meedoen zijn onder meer The Martin Agency (voor de USA) en Lowe (internationaal). Publicis Groupe, Havas en Omnicom Group zijn afgevallen in de strijd om het Dell-account.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Abonneer nu

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie
Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al abonnee? Log hier in