Overslaan en naar de inhoud gaan

DZ doet Kids in Bizz

Het creatieve Amsterdamse bureau Dynamic Zone (DZ) verzorgt de communicatie rond Kids in Bizz, een nieuw educatief ondernemersspel voor het…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Kids in Bizz wordt vanaf 1 maart kosteloos aangeboden aan alle basisscholen van Nederland.In het spel kunnen kinderen uit groep 8 gedurende vijf dagdelen een bedrijf opzetten. Die bedrijven maken echte producten, en werken met echt geld.

In die vijf dagen maken de kinderen kennis met een aantal facetten van het bedrijfsleven, en moeten beslissingen genomen worden die elke ondernemer neemt.
Kids in Bizz is een product van Stichting Jong Ondernemen. ABN Amro is hoofdsponsor van het spel.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Abonneer nu

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie
Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al abonnee? Log hier in