Overslaan en naar de inhoud gaan

Finchfactor gaat na rebranding verder als futurefactor

Managementteam is uitgebreid: Nick Bailey is ceo, Sarah Taylor client partner en oprichtster Kerrie Finch vervult rol van president.
Het leidende trio, v.l.n.r. Nick Bailey, Sarah Taylor en Kerrie Finch
Het leidende trio, v.l.n.r. Nick Bailey, Sarah Taylor en Kerrie Finch
© futurefactor
Het leidende trio, v.l.n.r. Nick Bailey, Sarah Taylor en Kerrie Finch
Het leidende trio, v.l.n.r. Nick Bailey, Sarah Taylor en Kerrie Finch
© futurefactor

FinchFactor heeft een andere naam en gaat voortaan door het leven als futurefactor. Met een nieuwe propositie wil het pr-bureau zich verder ontwikkelen als ‘communicatiebedrijf klaar voor de toekomst’.  Het managementteam wordt uitgebreid en bestaat nu uit creative partner en ceo Nick Bailey, client partner Sarah Taylor en oprichtster en ‘president’ Kerrie Finch. Bailey en Taylor zijn nu tevens mede-aandeelhouders in het bureau naast Finch.

related partner content for mobile comes here

Futurefactor heeft naast een hoofdkantoor in Amsterdam vestigingen in Londen en Los Angeles. Het team in Nederland bestaat uit 20 mensen en richt zich op communicatiestrategieën, content en pr. Oprichtster Kerrie Finch: ‘We leunen op 20 jaar digitale creatieve kennis en samen hebben we meer dan 40 jaar pr-ervaring van het hoogste niveau.’

Groeimodel

De nieuwe ceo Nick Bailey heeft al 10 jaar samengewerkt met Finch en Taylor, onder meer toen hij aan het roer stond van de creatieve afdeling van digitaal bureau AKQA. Volgens hem is met het veranderen van de communicatiewereld het belang ‘van een earned-first aanpak steeds groter geworden’. Door zijn ervaring in creatieve innovatie toe te voegen wil hij samen met Finch en Taylor een ‘nieuw type communicatiebedrijf’ ontwikkelen.

Client partner Sarah Taylor, die al sinds 2004 met Kerrie Finch samenwerkt, stelt dat creativiteit, zingeving en het streven naar inclusiviteit de focus zijn ‘bij het beschermen van merken tegen disruptie’. ‘Wij geloven dat wanneer je niet alleen wilt overleven maar wilt groeien, een merk een helder geformuleerd doel, een cultuur van creativiteit en oprecht streven naar diversiteit en inclusiviteit moet hebben.’

Ambitieuze merken

Futurefactor blijft samenwerken met bestaande klanten als Airbnb, General Mills, bunq, happn, Framestore and TwentyFirstCenturyBrand en MediaMonks, dat het heeft bijgestaan in groei en reputatie. Het wil zijn portfolio uitbreiden met ‘ambitieuze merken die op zoek zijn naar baanbrekende verandering’, aldus Sarah Taylor.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in