Premium PR Communicatieonline komt met online dialoog over het vak Eind november start op Communicatieonline.nl onder de naam CommBat een online dialoog over de professionalisering van het communicatievak.…
Carriere Ik Kies Bewust-logo wordt 'het Vinkje' Het Ik Kies Bewust-logo heet voortaan 'het Vinkje'. Het Vinkje is het voedselkeuzelogo dat is ontstaan door samenvoeging van het Ik Kies…
PR Hoe eerlijk is AEGON over later? Opnieuw gedonder in het Ajax-kamp. Een akkefietje tussen de commissarissen van de voetbalclub. "Natuurlijk maken we ons zorgen over wat we…
Carriere Ahold wil ook online groeien Ahold wil extra groei realiseren door meer internetverkopen en het ontwikkelen van nieuwe initiatieven om klanten te binden.
Premium PR DeMedia100: John de Mol meest invloedrijk in de Nederlandse media John de Mol, gevolgd door Matthijs van Nieuwkerk en daarna Joop van den Ende zijn meest invloedrijke mensen in de Nederlandse media. Dat…
Premium PR Communicatieonline komt met online dialoog over het vak Eind november start op Communicatieonline.nl onder de naam CommBat een online dialoog over de professionalisering van het communicatievak.…
Carriere Ik Kies Bewust-logo wordt 'het Vinkje' Het Ik Kies Bewust-logo heet voortaan 'het Vinkje'. Het Vinkje is het voedselkeuzelogo dat is ontstaan door samenvoeging van het Ik Kies…
PR Hoe eerlijk is AEGON over later? Opnieuw gedonder in het Ajax-kamp. Een akkefietje tussen de commissarissen van de voetbalclub. "Natuurlijk maken we ons zorgen over wat we…
Carriere Ahold wil ook online groeien Ahold wil extra groei realiseren door meer internetverkopen en het ontwikkelen van nieuwe initiatieven om klanten te binden.
Premium PR DeMedia100: John de Mol meest invloedrijk in de Nederlandse media John de Mol, gevolgd door Matthijs van Nieuwkerk en daarna Joop van den Ende zijn meest invloedrijke mensen in de Nederlandse media. Dat…
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Abonneer nu