Chairman en ceo John Dooner van Lowe & Partners Worldwide spreekt van een ‘nauwe samenwerking’. De herstructurering is zou Lowe de mogelijkheid bieden klanten services in alle marketingdisciplines te bieden. Dooner zei op een investeerdersbijeenkomst in Boston dat cliënten willen dat bureaus multidisciplinaire marketing programma’s leveren. De samenvoeging bespaart Interpublic waarschijnlijk geld, schrijft het Britse BrandRepublic (Campaign). Interpublic kwam dit jaar in de problemen door een accountingschandaal. Lowe Worldwide, Draft WorldWide en Zipatoni behoren allemaal bij de Interpublic-divisie The Partnership. Dooner wilde verder niet uitwijden over hoe de herstructurering van de groep precies in elkaar steekt en ook niet of er meerdere bureaus zijn betrokken.
‘Nauwe samenwerking’ binnen Lowe
Lowe, DraftWorldwide en de interactieve consultancy Zipatoni zullen mogelijk op wereldwijde schaal worden samengevoegd onder de vlag van…
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Abonneer nu