Overslaan en naar de inhoud gaan

NewsLab PR-partner Staatsloterij

Na een samenwerking op projectbasis heeft Staatsloterij besloten met NewsLab ook verder te bouwen aan een structureel PR-beleid.
NewsLab PR-partner Staatsloterij
NewsLab PR-partner Staatsloterij
NewsLab PR-partner Staatsloterij
NewsLab PR-partner Staatsloterij

Staatsloterij heeft NewsLab geselecteerd als vaste partner voor haar PR-activiteiten. De keuze voor NewsLab, sinds de oprichting van Nederlandse Loterij de vaste PR-sparring partner van het corporate merk, kwam tot stand na een na een pitch met vier bureaus. Na een samenwerking op projectbasis heeft Staatsloterij besloten met NewsLab ook verder te bouwen aan een structureel PR-beleid.

related partner content for mobile comes here

NewsLab wordt verantwoordelijk voor de PR-strategie van Staatsloterij en voor het ontwikkelen van creatieve concepten, content én activaties rond de eventtrekkingen. 'Tijdens de pitch maakte NewsLab zichtbaar dat ze ons merk goed doorgrondt. Dit zagen we terug in de eventtrekking-concepten gecombineerd met een always-on PR- en contentstrategie', zegt Michelle Boender- van Vliet, Campagne Manager van Staatsloterij. 'De pitch viel op door de creativiteit, een eerlijke ‘outside-in’ visie en veel mooie haakjes om nog meer verbinding te maken met onze doelgroep. Bovendien gelooft NewsLab net als Staatloterij in de kracht van geïntegreerde communicatie.'

Isabelle Los, account-verantwoordelijke bij NewsLab: 'Staatsloterij is een prachtig, oer-Hollands A-merk met een rijke historie. Iedereen kent het merk en de voorpret die al begint bij het kopen van een Staatslot en maakt dat je even kunt ontsnappen aan dagelijkse beslommeringen. We hebben in de afgelopen jaren met veel plezier op projectbasis samengewerkt met het team van Staatsloterij. Naast PR-activaties zien we veel kansen om, met een daaraan gekoppelde goed doortimmerde contentstrategie, nog meer verbinding te maken met de doelgroep van Staatsloterij.'

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in