
De zenders van RTL Nederland behaalden een marktaandeel van 24,5 pct en de SBS-zenders 16,3. In het avondtijdvak behaalden de publieke zenders een marktaandeel van 32,9 pct, de zenders van RTL Nederland 28,0 pct en de SBS zenders 20,3 pct. In week 33 bedroeg de gemiddelde kijktijd over de gehele dag 164 minuten.
Nederland 1 was marktleider (18.00-24.00 uur) met 21,0 pct, gevolgd door RTL4 met 15,9 en SBS6 met 11,2 pct. Best bekeken programma van de week was het NOS Journaal van zondag met 2.586.000 kijkers.
Vacatures
Creatieve Marketing Communicatie medewerker
Stichting Federatie Financieel PlannersCommunicatieadviseur – Buurtteam Zuidoost & Weesp-Driemond (40 uur)
B&AChannel Marketing Manager Project Business
SomfyBron: Stichting Kijkonderzoek.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word abonnee