Overslaan en naar de inhoud gaan

Succes voor Do-Not-Call register

Slecht nieuws voor Amerikaanse telemarketeers: maar liefst 76 procent van alle Amerikaanse volwassenen heeft zich ingeschreven op de…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

In januari 2004 had 57 procent zich ingeschreven in het Do-Nor-Call register. Veel van deze ingeschrevenen zeggen sinds hun aanmelding helemaal geen telefoontjes van telemarketingbedrijven meer te ontvangen (18 procent), of veel minder dan voorheen (61 procent).
Zes procent van de geregistreerden zegt echter geen verschil te merken sinds hun aanmelding.

Het DNC-register is bekend bij het Amerikaanse publiek: 94 procent van de volwassenen zegt van de databse gehoord te hebben, in september 2004 lag dat percentage op 91 procent. De werking van het register is minder bekend; 63 procent van de mensen die zich hebben aangemeld, weet niet of bijvoorbeeld marktonderzoekbureaus hen mogen blijven bellen. 70 procent meldt echter dat ze na aanmelding zijn gebeld om te participeren in een onderzoek.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Abonneer nu

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie
Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al abonnee? Log hier in