Overslaan en naar de inhoud gaan

Axe internationaal: Let the game continue..

Via adverblog werd ik gewezen op een nieuwe online actie van Axe, genaamd: "Let the game continue". Het is een vorm van online branded…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Via werd ik gewezen op een nieuwe online actie van Axe, genaamd: . Het is een vorm van online branded entertainment, een soort online roadmovie. De gebruiker klikt mee met het verhaal.

Verhaallijn: een man heeft een aaneenschakeling van ontmoetingen met vrouwen. Op één of andere manier blijft hij vervallen in problemen. Gelukkig is hij een Axe man... dus eind goed al goed.

Het geheel is zeer beperkt Axe branded en lijkt meer bedoeld voor het onderhouden van het imago. Wat vinden jullie ervan? Doet het iets voor het Axe of is het een leuke tussendoortje/ snack?

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Abonneer nu
thanks

I was very impressed by this post, this site has always been pleasant news. Thank you very much for such an interesting post. Keep working, great job!
Keto Side Dishes
Dr Symptoms

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie
Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al abonnee? Log hier in