
Van Bekkum laat zien, op basis van wetenschappelijk inzicht en een aantal praktijkcases, op hoe merk- en organisatievraagstukken vervlochten zijn.Een vitale identiteit geeft organisaties een gedeeld, relevant en onderscheidend handelingsperspectief, aldus Van Bekkum. ‘Het is een voorwaarde voor een sterke reputatie, creëert concurrentievoordeel, draagt bij aan winstgevendheid en is succesfactor voor cultuurverandering.’
'Eindelijk een boek dat laat zien dat een merk te belangrijk is om alleen overgelaten te worden aan marketeers', stelt Nanne Bos, hoofd Global Branding bij ING na lezing van het boek.
Aanleiding voor 180sec.tv om de volgende opname te maken.
Vacatures
Event Manager
Stichting Anne-BoCommunicatiemedewerker studentenwerving en -voorlichting
TU DelftClient Services Director - Media
ScheepensTibor van Bekkum over zijn boek 'Bouwen aan organisatie identiteit' .
Het boek 'Bouwen aan organisatie-identiteit' wordt uitgegeven door AdfoGroep. Meer informatie over het boek is hier terug te vinden.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word abonnee