Premium Reputatie & crisis NS uit de verdomhoek (brandbarometer) De NS zit in de verdomhoek. In de Brandbarometer van de afgelopen twee weken klom het spoorbedrijf naar de zevende plaats. De aanleiding is…
Reputatie & crisis Diploma devaluatie en andere spookbeelden Als werkgever ben je niet te benijden wanneer je na het beoordelen van de CV een sollicitant hebt uitgenodigd. Maar ook als sollicitant ben…
Premium Customer Experience Reclamedoeken met nieuwjaarswens I amsterdam ‘Zoen de wereld een gelukkig 2012’ is de boodschap van de nieuwe eindejaarscampagne van BeyenMeyer voor I amsterdam.
Premium Reputatie & crisis Artsen nog steeds gevoelig voor marketing Huisartsen blijken nog altijd gevoelig te zijn voor de verkoopmethoden van medewerkers van medicijnfabrikanten die de artsen thuis bezoeken.
Premium Reputatie & crisis NS uit de verdomhoek (brandbarometer) De NS zit in de verdomhoek. In de Brandbarometer van de afgelopen twee weken klom het spoorbedrijf naar de zevende plaats. De aanleiding is…
Reputatie & crisis Diploma devaluatie en andere spookbeelden Als werkgever ben je niet te benijden wanneer je na het beoordelen van de CV een sollicitant hebt uitgenodigd. Maar ook als sollicitant ben…
Premium Customer Experience Reclamedoeken met nieuwjaarswens I amsterdam ‘Zoen de wereld een gelukkig 2012’ is de boodschap van de nieuwe eindejaarscampagne van BeyenMeyer voor I amsterdam.
Premium Reputatie & crisis Artsen nog steeds gevoelig voor marketing Huisartsen blijken nog altijd gevoelig te zijn voor de verkoopmethoden van medewerkers van medicijnfabrikanten die de artsen thuis bezoeken.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Abonneer nu