Het concern vindt dat de overeenkomst met het Concertgebouworkest bij zijn ambitie past. Volgens een woordvoerder zijn er overeenkomsten: 'kwaliteit, toptalent, passie, leiderschap en diversiteit'. Algemeen directeur Jan Raes van het Concertgebouworkest: 'Ik kijk uit naar de uitwisseling van kennis en talent en verwacht een zeer vruchtbare samenwerking.'
Unilever noemt geen sponsorbedrag. De sponsors van het orkest dragen samen circa 5% bij aan de inkomsten van het ensemble. Deze gelden worden onder meer gebruikt voor het aantrekken van - dure - gastdirigenten en solisten.
In de afgelopen jaren zag het orkest een aantal belangrijke sponsors vertrekken, zoals Sara Lee/DE, Nuon en Philips.
Unilever hoofdsponsor Concertgebouworkest
Unilever is voor een periode van vijf jaar de nieuwe hoofdsponsor van het Koninklijk Concertgebouworkest.
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Abonneer nu