MPG.Group gaat verder als MMMatter

De drie M's in de naam staan voor Measure, Make, Matter.

MPG.Group gaat verder onder de naam MMMatter. De drie M's in de naam staan voor Measure, Make, Matter. Daarbij moet vanuit doelgroepkennis content voor merken worden gecreëerd die echt waarde toevoegt, zegt ceo Dolly van den Akker. 

MMMatter wil de komende tijd bureaus blijven toevoegen aan zijn netwerk van creatieve en strategische contentbureaus. Het bestaat nu uit MPG Nederland, MPG.Concepts in New York, Social.Inc, The Social Club en het Belgische Gicom.

Van den Akker zegt ervan overtuigd te zijn dat strategische en creatieve content vanuit data de sleutel is naar een succesvolle toekomst van merken. 'MMMatter is een fullservice netwerk van fullspecialist contentbureaus. Onze buy & build strategie richt zich erop om elk facet van contentmarketing optimaal aan te kunnen bieden. Van data, strategie en onderzoek tot contentcreatie en -distributie.'

David Barens, CMO MMMatter: ‘Het echte verschil, en daardoor ook de echte impact op consumenten en de maatschappij, maken merken met creatieve content. Zowel strategie en concept als uitvoering en distributie zijn daar bepalend bij. Binnen MMMatter zoeken wij naar de uitdagingen van de consument die essentieel zijn voor de uitdagingen van merken. Sturend daarbij zijn cultuur, de kansen van nieuwe media en het slim gebruik van data en tech. Dat vatten we onder Measure. Op basis daarvan pakken wij fullservice of als fullspecialist creatie op: Make. Daarna start voor ons de Matterfase. Want het begint pas als het klaar is, dan volgt de impact op mens en maatschappij.'

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie