Dutch Digital Design organiseert in Cannes een bureausessie over AI en creativiteit

Sprekers van onder meer DDB Amsterdam en Ace tonen vakgenoten voorbeelden rondom AI en creativiteit.

Een vorige bijeenkomst van Dutch Digital Design
Afbeelding: aangeleverd

Stichting Dutch Digital Design organiseert tijdens Cannes Lions een ronde tafel sessie waar sprekers van (Nederlandse) bureaus vakgenoten bijpraten over kunstmatige intelligentie (AI) en creativiteit. De ronde tafel sessie maakt onderdeel uit van de Nederlandse handelsmissie Embassy of Dutch Creativity en vindt plaats op 21 juni.

Sprekers van Ace, Dentsu Creative Amsterdam, Jam3, DDB Amsterdam en 180 Amsterdam vertellen aanwezigen op die dag over hun visie op het gebied van AI en creativiteit. Ze laten ook voorbeelden zien. De sessie omvat onder andere een presentatie van MissJourney.ai, slimme software die alleen afbeeldingen van vrouwen genereert. De tafelgasten zijn partners van Dutch Digital Design en Society of Digital Agencies (soDA). Antoinette Hoes, head of global strategy bij Innocean uit Zuid-Korea, modereert de ronde tafel sessie.

Cannes Lions

Tijdens het festival Cannes Lions vinden er heel veel ronde tafel sessies en andere evenementen voor de marketing-, media- en communicatiebranche plaats. Er worden ook belangrijke vakprijzen uitgereikt. Adformatie doet tussen 19 en 23 juni vanuit Cannes verslag van het nieuws. 

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie