Premium

Danielle Guirguis: ‘Iedereen in de reclame-industrie doet het mooier voor dan dat het is’

ADFORMATIE CONNECTS DAILY - ‘Er wordt wel sneller besloten want er zijn minder opties.’

Danielle Guirguis, founder van Smarthouse films

Adformatie Connects Daily is een online videopanel voor marketeers waarin we met specialisten inzoomen op een onderwerp dat te maken heeft met het coronavirus. In deze aflevering spreken we met drie boegbeelden uit de productiewereld: Danielle Guirguis, founder van Smarthouse films, Jacques Vereecken, partner films, content & studio bij MediaMonks en Raymond Van Der Kaaij, executive producer bij- en eigenaar van Revolver.

De impact van de coronacrisis op de productiewereld

Het onderwerp deze keer is de stand van zaken in de productiewereld. De drie gasten geven hun mening over hoe het vak erbij staat sinds de coronacrisis. Er wordt openlijk verteld hoe het er momenteel bij hun organisaties aan toegaat en wat de vooruitzichten voor de markt zijn.

- Hoe gaat het bij jullie en wat hoor je vanuit de branche? 

- Hoe worden producties die wel doorgaan nu gerealiseerd?

- Wat wordt de impact van het coronavirus op productieland in 2020, creatief en financieel gezien? 

Kijk hieronder het gehele [niet-ge-edite] videogesprek.

Adformatie Connects Daily #13
premium

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen lezen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Advertentie