Igor Milder geëerd in Tuschinski met documentaire ‘Van bereiken naar beraken’

In de documentaire, die gisteravond in theater Tuschinski getoond werd, gaan de dochters van Milder op zoek naar zijn 'zakelijke legacy'.

Rogier IJzermans, die de docu mede tot stand bracht, aan het woord

Igor Milder is gisteravond in Tuschinski Amsterdam geëerd, waar de documentaire 'Van bereiken naar beraken' over hem getoond werd. Onder meer Victor Knaap (MediaMonks), Rogier IJzermans (Ace), Pim Schmitz (Talpa Network) en Tanja Bom (ABN Amro) waren aanwezig en spraken hun lof over de zogenoemde digitale pionier uit.

De vrouw (l) en dochters van Milner
De vrouw (l) en dochters van Milder

Milder begon zijn carrière bij Renault, startte daarna zijn eigen bureau Inpact, bracht Lost Boys de nodige successen, digitaliseerde Talpa Network en investeerde met Open Industries in meerdere social impact start-ups.

Gedachtegoed van Milder

In de documentaire gaan de dochters van Igor Milder op zoek naar de zakelijke legacy van hun vader. Er komen verschillende mensen aan het woord die met hem hebben samengewerkt en waar zijn persoonlijkheid en gedachtegoed nog steeds doorleeft. Ook behandelt de documentaire de visionaire footprint die Igor Milder heeft achtergelaten in de digitale-, reclame- en media-industrie.

De zoektocht naar de zakelijke kant van Milder en de hieraan verbonden ontwikkeling van zijn gedachtegoed, eindigt in het sluitstuk met het model IRP (impact rating point), dat merken in staat moet stellen om 'de impact van hun dienstverlening op de wereld, beter meetbaar en kenbaar te maken'.

Igor Milder overleed in 2016 op 44-jarige leeftijd. Lees hier zijn IM.

Bekijk de documentaire hieronder:

De documentaire en meer over Milder's gedachtegoed is te vinden op igormilder.nl.

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie