Overslaan en naar de inhoud gaan

De CMO van 2032: een snufje charisma, digitaal en gefocust

Aan de vooravond van de CMO Day vroegen we vier experts wat de marketeer van 2032 moet weten en kunnen. 'De CMO wordt meer beta.'
CMO of 2032
De 4 experts (met de klok mee): Kirsten Andres (Nima), Beate van Dongen- Crombags (EY), Joost Geurtsen (New York Pizza), Marcel Vogels…
CMO of 2032
De 4 experts (met de klok mee): Kirsten Andres (Nima), Beate van Dongen- Crombags (EY), Joost Geurtsen (New York Pizza), Marcel Vogels…

Het marketingvak blijft in rap tempo veranderen en ziet er over tien jaar weer anders uit dan nu. De voornaamste aanjagers zijn digital, tech en mediagebruik. Maar ook de veranderende consument, duurzaamheid, purpose en het complexe retaillandschap bepalen waar de CMO in 2032 de pijlen op moet richten. Hoe die topmarketeer er tien jaar van nu precies uitziet vroegen we aan vier experts, ieder met een andere achtergrond. We legden hen zes stellingen voor:

Premium

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen lezen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in