Ouders van Nu wordt crossmediaal platform

Sanoma bundelt de krachten van de de verschillende 'parenting media'.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

Deze maand transformeert Ouders van Nu van printtitel naar een groot crossmediaalmerk en -platform met de Zwanger- en de Babybox, de Voordeelpas, diverse apps, nieuwsbrieven en een responsive website. De merken Felicitas, de Jonge Gezinnen Voordeelpas en de site Jongegezinnen.nl gaan verder onder de paraplu van Ouders van Nu, waarbij het tijdschrift een belangrijke rol blijft spelen.

Ouders van Nu begeleidt al ruim 45 jaar moeders, vanaf hun zwangerschap tot het kind de deur uit is. Tijdens de zwangerschap een box vol cadeautjes, na de bevalling een pakket voor de baby en een voordeelpas die korting biedt op allerlei producten voor moeder en kind. Ook op de vernieuwde site is de content afgestemd op het profiel van de bezoeker, waardoor er heel gericht per levensfase kan worden gecommuniceerd met de doelgroep. Hoe de website er nu uitziet en werkt, laat dit filmpje zien:  

Anneliese Bergman, uitgever Parenting: “Door de bundeling van krachten van de verschillende media kunnen we ouders, beter en overzichtelijker voorzien in hun informatie- en inspiratiebehoefte. Voor onze commerciële partners kunnen we een marketingmix inzetten om een boodschap optimaal over te brengen, vanuit één merk. Het helpt daarbij ook mee dat Ouders van Nu het grootste en meest invloedrijke merk binnen het parentingsegment is, waarbij partners kunnen meeliften op deze autoriteit.

Hilde Tholen, hoofdredacteur Ouders van Nu: “Tijd van jonge ouders is schaars. Ouderschap is een opeenstapeling van nieuwe ervaringen; alles is een eerste keer en het is lastig jezelf niet te verliezen in de dagelijkse drukte. Ouders van Nu helpt je genieten van de mooie, simpele en vrolijke momenten van het ouderschap. Met informatie die aansluit bij je persoonlijke situatie. Via het tijdschrift, online, apps en met fijne acties voor moeders.”

Met het crossmediale portfolio Ouders van Nu, Kinderen en Kek Mama bereikt Sanoma Parenting maandelijks 4,4 miljoen keer (aanstaande) moeders.

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie