WPP lanceert productielabel Hogarth in Nederland

De lancering van Hogarth valt samen met de opening van Amsteldok, de nieuwe WPP-campus waar 15 bureaulabels zijn samengebracht.

Topman Mark Read van WPP en burgemeester Femke Halsema van Amsterdam verrichten vanmiddag officieel de opening van Amsteldok, het nieuwe pand van WPP waar labels als Group M, Kantar, Ogilvy en J. Walter Thompson samenkomen. De nieuwe loot aan de stam is Hogarth, het internationale productiebedrijf dat in 2008 in Londen werd opgericht. Het bedrijf specialiseert zich in alle vormen van marketing - en reclamecontent. De Nederlandse vestiging wordt geleid door Madeleine van Schendel en Niels Langereis (beiden afkomstig uit eigen gelederen). 

Advertentie
advertisement
Amsteldok
Mark Read

Amsteldok is gevestigd in het oude Rivierstaete dat in de jaren '70 als grootste kantoorpand van Europa werd gebouwd. WPP-bedrijven BDG en VBAT zorgden voor de inrichting en het nieuwe design voor het 19.000m2 grote gebouw. Het doel is om klanten 'een beter geintegreerd aanbod te kunnen doen', zegt topman Mark Read, 'WPP campuses helpen om een simpeler, geintegreerde aanbod te kunnen doen door grote bureaulabels samen te brengen onder een dak en toegang te bieden tot ons collectief van talent.' 

Eric Kramer, WPP Netherlands Country Manager: 'Ik ben trots op het vernieuwde Amsteldok dat zowel een fantastisch nieuw huis voor onze mensen is als een nieuwe creatieve en sociale hub voor de stad.'

Plaats als eerste een reactie

**Bold** _italic_
Uw emailadres wordt uitsluitend gebruikt om mogelijk contact met u op te nemen naar aanleiding van uw bericht en is alleen zichtbaar voor de redactie.
Advertentie