Overslaan en naar de inhoud gaan

Adnight presenteert vernieuwingen voor achtste editie

Zo'n twintig bureaus hebben zich al aangemeld. Ook keert het festival terug naar Paradiso voor de afterparty.
adnight
Inhoudelijke borrel van bureau Dept vorig jaar.

Op vrijdag 10 oktober keert Adnight terug voor z'n achtste editie. Het festival, de zogeheten open avond van de Amsterdamse bureauwereld, presenteert tevens een aantal vernieuwingen.

De formule is intussen bekend: Adnight biedt jaarlijks zo'n 6.000 mensen een kijkje in de keuken van diverse creatieve en digitale bureaus die Amsterdam rijk is. Het doel is voornamelijk om talent te interesseren voor een mogelijke baan in de reclamewereld, maar tegelijkertijd is het voor de bureaus zelf een kans om zich te presenteren aan iedereen die geïnteresseerd is in de creatieve industrie. Zo kwamen er vorig jaar, aldus de organisatie, zo'n duizend marketeers op het evenement af.

Adverteerders

Een van de nieuwe toevoegingen dit jaar is een invite only-event voor adverteerders, georganiseerd in samenwerking met Nima Young Professionals. Dit event dient als inhoudelijke kick-off van Adnight. Ook is er een openingsconferentie in samenwerking met LinkedIn, een van de nieuwe partners van Adnight.

Afterparty

Waar de afterparty vorig jaar plaatshad in het minder sfeervolle The Other Side, wordt Adnight dit jaar (net als eerdere edities) afgesloten in poptempel Paradiso. En niet zonder reden, zegt de organisatie: Warner Music Benelux stapt in als partner en verzorgt aldaar het muzikale programma 'met verrassingen en bekende namen uit eigen stal'.

Inschrijven

Er hebben zich intussen zo'n twintig bureaus aangemeld voor Adnight. De deadline voor inschrijving (via info@adnight.nl) is op maandag 30 juni. De kaartverkoop start op maandag 7 juli. Adnight is naast Amsterdam sinds dit jaar ook actief in Londen en Brussel. 

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Abonneer nu

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie
Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al abonnee? Log hier in