Op vrijdag 10 oktober keert Adnight terug voor z'n achtste editie. Het festival, de zogeheten open avond van de Amsterdamse bureauwereld, presenteert tevens een aantal vernieuwingen.
De formule is intussen bekend: Adnight biedt jaarlijks zo'n 6.000 mensen een kijkje in de keuken van diverse creatieve en digitale bureaus die Amsterdam rijk is. Het doel is voornamelijk om talent te interesseren voor een mogelijke baan in de reclamewereld, maar tegelijkertijd is het voor de bureaus zelf een kans om zich te presenteren aan iedereen die geïnteresseerd is in de creatieve industrie. Zo kwamen er vorig jaar, aldus de organisatie, zo'n duizend marketeers op het evenement af.
Adverteerders
Een van de nieuwe toevoegingen dit jaar is een invite only-event voor adverteerders, georganiseerd in samenwerking met Nima Young Professionals. Dit event dient als inhoudelijke kick-off van Adnight. Ook is er een openingsconferentie in samenwerking met LinkedIn, een van de nieuwe partners van Adnight.
Afterparty
Waar de afterparty vorig jaar plaatshad in het minder sfeervolle The Other Side, wordt Adnight dit jaar (net als eerdere edities) afgesloten in poptempel Paradiso. En niet zonder reden, zegt de organisatie: Warner Music Benelux stapt in als partner en verzorgt aldaar het muzikale programma 'met verrassingen en bekende namen uit eigen stal'.
Inschrijven
Er hebben zich intussen zo'n twintig bureaus aangemeld voor Adnight. De deadline voor inschrijving (via info@adnight.nl) is op maandag 30 juni. De kaartverkoop start op maandag 7 juli. Adnight is naast Amsterdam sinds dit jaar ook actief in Londen en Brussel.

Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Abonneer nu