
AccorHotels komt met ‘Riddle Room’, een spel dat je via Facebook Messenger speelt. Tijdens de 30-dagen durende campagne kunnen gebruikers raadsels oplossen en maken zij kans op een hotelovernachting. Het spel kwam tot stand in samenwerking met reclamebureau Roorda.
Uniek kijkje in de kamers
Met het spel wil AccorHotels millenials kennis laten maken met de kamers door middel van carrousels, 360 graden foto’s, geluidsfragmenten, animaties, video’s, emoji interacties, hulplijn via Messenger, hints en easter eggs.
Vacatures
Teammanager Communicatie
Waterschap ZuiderzeelandDirecteur / Bestuurder
City Marketing Heerlen via Colourful PeopleCommunicatiemedewerker
de Nederlandse Orde van Belastingadviseurs (NOB)De hotelketen vindt Facebook Messenger hiervoor een geschikte tool omdat de doelgroep voornamelijk online oriënteert op een hotelkamer.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid