
De western-achtige commercial, ontwikkeld door Dentsu Creative Amsterdam, zet de kracht van geluid centraal en markeert de tiende campagne waarin de populaire rode kater schittert.
In de nieuwe commercial zien we Louis en zijn baasje volledig opgaan in een meeslepende westernfilm, waarbij de nieuwe TV+ Soundbox voor een geluidservaring zorgt alsof ze er zelf bij zijn. De campagne benadrukt de belangrijke rol van goed geluid in het kijkplezier, een behoefte die KPN signaleerde in klantonderzoek. Dankzij de samenwerking met audiopartner Bang & Olufsen biedt de Soundbox krachtig geluid met Dolby Atmos-technologie, zonder ingewikkelde installatie of meerdere apparaten.
Vacatures
(Marketing-) en Communicatiemanager
Hanab Energy SolutionsAdviseur arbeidsmarkt RDW Toezicht en Beoordeling
RDWMarketing Manager (Maternity Cover – 6 Months)
ArtipoppeRobin Clements, EVP Customer Value & Proposition bij KPN, licht toe: “We zagen een duidelijke behoefte bij onze klanten: eenvoudig kunnen genieten van hoogwaardig geluid. Met de TV+ Soundbox maken we dat nu voor iedereen toegankelijk.”
Herkenbare setting
Account Director Eveline Rooders (Dentsu Creative) benadrukt de herkenbare setting van de campagne: “In elke propositiefilm brengen we herkenbare Nederlandse thuissituaties tot leven, met Louis en zijn baasje als vaste karakters. De technologie staat nooit centraal, het plezier dat internet en nu ook goed geluid brengen, des te meer.”
De jubileumcampagne zet nog eens extra in op Louis als ‘Distinctive Brand Asset’. Volgens Dave Frauenfelder, VP Brand, MarCom & Sponsorships bij KPN, is de kat inmiddels onlosmakelijk verbonden met het merk: “Louis groeide in vier jaar uit tot een echte publiekslieveling en versterkt onze herkenbaarheid, net als onze kenmerkende kleur groen.”
De campagne (productie: HolyFools) is onder meer te zien in bioscopen, waar bezoekers kunnen genieten van het Dolby Atmos-geluid, en uiteraard thuis via de diverse mediakanalen.
SAN-nominaties
Zowel KPN als adverteerder als Dentsu Creative Amsterdam als bureau zijn genomineerd voor een SAN Accent 2025. KPN dingt mee naar de titel 'Adverteerder van het Jaar', terwijl Dentsu Creative genomineerd is in de categorie 'Bureau van het Jaar'.
Credits
Strategie & Creatie: Dentsu Creative Amsterdam Media: Mindshare & A Bigger Circle Productie: HolyFools Regisseur: Mattias Schut Muziek: Audentity
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word abonnee