Bureaus / 10 FEBRUARI 2025, 09:21:09 Patrick Lodiers en Bas Nuissl lanceren bureau ‘21cm’ Meer Love & Peace dan harde crisiscommunicatie: hoe Patrick Lodiers en Bas Nuissl met ‘21cm’ het gesprek weer op gang willen brengen.
Premium Interne communicatie / 31 JANUARI 2025, 15:09:23 Directeur corporate communicatie als bijbaan: kan dat wel? De directeur communicatie van a.s.r. vervult een dubbelfunctie. Kan dat? Betteke van Ruler, Jan Driessen & Wieneke Buurman geven hun visie.
Premium Data & Insights / 28 JANUARI 2025, 10:30:58 Social Media Monitor 2025: kritischer gebruik, groeiende zorgen en een blik op de toekomst Onderzoek: hoe meer sommige mensen sociale media gebruiken, hoe ongelukkiger ze worden.
Premium Carriere / 27 JANUARI 2025, 11:07:52 Veel creatieven houden zó veel van hun werk dat ze er met liefde aan onderdoor gaan De Haagse Cultuurrede van UVA-professor Mark Deuze gaat over de verwoestende gezondheidscrisis in de creatieve media-industrie.
Campagnes / 20 OKTOBER 2022, 12:02:00 KesselsKramer ontwikkelt nieuwe merkidentiteit en campagne voor Amsterdamse AI-kennishub LAB42 In het nieuwe UvA-gebouw op het Science Park moeten wetenschappers en studenten samenwerken aan AI-oplossingen van de toekomst.
Premium Design / 21 SEPTEMBER 2022, 11:32:00 'We doen het goed of we doen het niet.' Hotelketen CitizenM bestormt de hotelbranche Dit jaar opent hotelketen CitizenM vestiging nummer 30. Robin Chadha, Rob Wagemans en Matthijs de Jongh over het succes.
Premium Design / 4 AUGUSTUS 2022, 11:17:00 Hema evolueert met nieuwe brand identity terug naar de basis Total Design nam de merkuitstraling van Hema onder handen. Het resultaat is een breed toegankelijke, iconische beeldtaal.
Premium Bureaus / 1 JUNI 2022, 13:44:00 De run op talent Met 400.000 openstaande vacatures is de krapte op de arbeidsmarkt groter dan ooit. Talent vinden en vasthouden wordt steeds moeilijker.
Premium Merkstrategie / 25 APRIL 2022, 14:30:00 Zo overleef je als CMO de koopkrachtcrunch De koopkracht van Nederlandse huishoudens staat zwaar onder druk en dat heeft onvermijdelijk gevolgen voor de marketingstrategie.
Premium Bureaus / 2 FEBRUARI 2022, 11:40:00 De creatieve sector en de coronacrisis: ongelijk geraakt, ongelijk gesteund Met de bureaus lijkt het nu goed te gaan maar de sector als geheel is flink beschadigd. En daar gaat iedereen iets van merken.