Tony's Chocolonely waarschuwt in outdoorcampagne voor 'verslavende' karamel-zeezout-reep
Buutvrij bedacht en ontwikkelde de campagne. Een pitch ging hieraan vooraf.
![tony](https://static.adformatie.nl/3acfa44a-d11e-56e6-8ddc-73e576b84386/article/9a/9a/9a9a1cbc-dd9c-4bfa-bed4-83bc334b647c/opening_image/opening_image_pro_hero/tony2.png)
Billboard in Amsterdam-centrum.
![tony](https://static.adformatie.nl/3acfa44a-d11e-56e6-8ddc-73e576b84386/article/9a/9a/9a9a1cbc-dd9c-4bfa-bed4-83bc334b647c/opening_image/opening_image_pro_hero/tony2.png)
Billboard in Amsterdam-centrum.
Tony's Chocolonely lanceert een nieuwe campagne rond de welbekende karamel-zeezoutreep in oranje verpakking. De boodschap (met knipoog): de combinatie van karamel en zeezout is zó verslavend dat het moeilijk is om te stoppen met eten.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lidTikkeltje plat